Свирили са такива дузпи и на световни финали. Ако не вярваш питай Роберто Баджо :D така че пак ще си кажа мнението - удара е по посока на вратата и се удря в ръката на Лампард. Близко или не спира полета на топката и трябва да се свири - мое мнение!
Човек , не е задължително да си фен на един от двата отбора за да коментираш .. ти какво щеше да направиш ако беше на мястото на Лампард виж , че се пази .. а и топката отива в небесата ;)
Така, всички знаем за класата на футболист като ЛАМПАРД, той никога не би го направил нарочно... удара беше от много близо разстояние и дори за малкото време което имаше опита да си прибере ръцете...според мен КОРЕКТНО отсъдено от съдията
спор няма,че Лампард удари ръка, но от друга страна топката се би много от близко и той просто нямаше как да прибере ръце...спорна ситуация и каквото и да се отсъди няма да е грешка.