тоя най от дясно ( от Рома) може и да е в засада но всъщност той не влияе на положението , а и паса е към този в най-ляво който пък НЕ е в засада. Много голяма грешка на страничния съдия.иначе гола е НЕВЕРОЯТЕН ... Бербо пасти да яде. :D :D
Не съм съгласен с теб.Ако играча долу пречи на вратаря тогава може да се свири засада,но той не участва активно в тази атака и за това е пасивна засада и респективно НЕправилно отменен гол.
Верно може да се съди пасивна засада. Правилото за пасивна засада е много объркващо, но със сигурност тоя долу променя атаката така че може би е правилно решение...